Last year

 
Assalamualaikum :)
 
Seperti yang korang tahu tarikh esok hari ialah 1/1/2013 kan ? Kalau tak tahu, pergi tengok calendar. Kalau tak percaya, kena percaya jugak. Hehe.


 
Tu, nampak tak status fb kat atas tu. Hehe. Betul la tu. Start esok, aku menjadi budak Form 5 Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Rinching. Orang biasanya panggil sekolah oren. Sebab ? Entah la. Baju koko oren, tie oren, sebab tu la kot. Hehe.
 
Aku telah menjadi mangsa SPM hari nie. Dia tak nak lepaskan aku. Sebab masa aku pulak untuk menghadapinya. Korang belum kena kan ? Tak apa, korang tunggu je la. Nanti korang rasa jugak kan ? Yang dah rasa, dia orang dah merdeka dah. Hehe.
 
Tahun nie adalah tahun yang terakhir aku. Hmm. Sekejap je dah nak habis sekolah. Lepas nie aku dah tak rasa dah zaman persekolahan nie. Aku akan merantau jauh. Berjumpa dengan bermacam ragam orang. Sedih sangat. Sebab zaman persekolahan adalah zaman yang paling best dan ramai yang sukakannya.
 
Korang mungkin rasa tak best, tak rindu sekarang. But satu hari nanti korang akan rasa jugak. Percayalah ~ Hehe. Nak nyanyi pulak :)
 
Aku nak tahun nie adalah tahun yang paling best. Sebab tahun akhir aku. Lepas nie aku dah tak masuk sekolah dah. Aku belajar dekat tempat lain pulak. In shaa Allah.

Siapa yang bakal menjadi mangsa SPM dan PMR. Good Luck ye korang. Do your best. Make your parents proud of you.

Wassalam.



Thank You :)